sobota, 1 października 2016

Look bi*ch I'm winning

Też masz osoby, które zawsze ci źle życzą nie ważne co robisz? Możemy sobie przybić sztamę. 
Każdy ma takie osoby, ja, ty i twoi znajomi również. Niezależnie od tego ilu masz przyjaciół i ludzi, którzy Cię wspierają zawsze będzie choćby ta jedna osoba, która będzie patrzeć na Ciebie z zawiścią czekać aż coś ci się stanie. 
Najsmutniejsze jest to, że wystarczy ta jedna żebyśmy zwątpili w siebie. Do tej pory nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego nasza psychika jest skonstruowana w ten sposób, że słysząc jedną złą rzecz na swój temat zapominamy o tysiącu dobrych i w nią wierzymy. 


A dlaczego by nie podejść do tego inaczej? Dlaczego nie uznać tego kogoś za naszą osobistą motywację? Przecież zamiast wątpić w siebie kiedy ją widzimy i poddawać się możemy dać z siebie 150% i pokazać, że potrafimy jeszcze więcej a ona może jedynie umierać z zazdrości.
Więc pamiętaj, że kiedy zobaczysz tą osobę masz sobie pomyśleć, że właśnie wygrałeś. I w pewnym sensie to właśnie dzięki niej stajesz się coraz lepszy.

I najważniejsze: dziękuję, że poświęciłeś mi swój czas i przeczytałeś ten tekst to naprawdę dużo dla mnie znaczy :) Zostaw namiary na siebie niżej a postaram się odwdzięczyć.

3 komentarze:

  1. Dokładnie zawsze trafi się ta jedna osoba ,ktora chce zeby było nam źle ;)
    mogłabyś u mnie poklikać ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie! Ja po otrzymaniu wrednego komentarza udaję, że mnie nie rusza, czasem odpłacam się tym samym i idę dalej z podniesioną głową. Chociaż chcąc nie chcąc krytyka zazwyczaj nas w jakiś sposób ruszy.
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze, że po latach nic mnie nie wzrusza i te osoby, które źle mi życzą, są bez znaczenia. Ważne, że bliscy życzą dobrze i że sama wiem, że osiągnę to, co chcę - co tam opinie. Niech patrzą i zazdroszczą :) Takie osoby dają powód i motywują, by pokazać im, że jest fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń